Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 01:35:41 MET

On Thu, 04 Dec 1997 19:08:07 GMT, lewando_at_ibm.net (Andrzej
Lewandowski) wrote:

>Przypomnialy mi sie przejscia w stacjach obslugi samochodow Sytena,
>Trabant i Polski Fiat...

I jak widac niektorym sie marzy powrot tych czasow ;[

>Niestety, nie znam adresu e-majlowego szefa firmy OPTIMUS. Jezeli ktos
>zna, proponuje ten list tam przeslac. I to nie w jednej kopii.

To nic nie da - jestem przekonany. Tutaj conajmniej co tydzien ktos
puszcza posta o ignorancji, niekompetencji "fahofcuf" z O. Zapewne
niejeden raz pan Kluska czytal poczte na ten temat... choc pewnie nie
- nie mial by czasu na prowadzenie firmy ;) i prawdopodobnie nic z
tego nigdy nie wyniknelo, nie wyniknie... - PRL.

>W zabkujacym kapitalizmie PL ludzie sie widac jeszce nia nauczyli ze
>firma jest dla ludzi a nie ludzie dla firmy. Tak, tak... Ciagle
>socjalizm w nas tkwi. Ale po pewnym czasie sie naucza - ze jak ma sie
>klienta w dupie, to klient w tym samym miejscu bedzie mial firme.

Alez wiekszosc z nas ma ! Niestety przybywaja ciagle nowi,
niedoswiadczeni uzytkownicy pc i sugerujac sie reklamami wiadomo gdzie
kupuja swoj pierwszy komputer. Podkreslam pierwszy - drugi /lub
podzespoly/ zapewne wiekszosc kupi gdzie indziej.

>P.S. Tak na marginesie - jak wykazaly badania finansowane przez duza
>firme zajmujaca sie sprzedaza komputerow (nie jestem upowazniony do
>podania nazwy), jeden niezadowolony klient piszacy swe zale na
>Internecie kosztuje firme $200,000 (dwiescie tysiecy). Tyle firma musi
>wydac na reklame aby skompensowac "zle wrazenie". Ile zas kosztuje
>"wystep" pracownika? Nie wiadomo, znane sa jednak przypadki ze
>nieprzemyslany "wystep" kosztowal firme bankructwo.
>
>Stad wnioswk - jak ktos ma kolpoty, to PISAC, PISAC i PISAC, bez
>owijania w bawelne...

Oczywiscie ! Tyle, ze o wiadomej sprawie pisze sie, mowi od kilku lat
i.... ? NIC. Niekompetencja, bezczelnosc itp., itd...

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl