Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Lukasz Rewerenda (root_at_adres.urojony)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 22:10:49 MET


On Thu, 04 Dec 1997 19:09:13 GMT, Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> wrote:
[ciach]
>
> Jak najbardziej obchodzi - potencjalnych klientow firmy. Po takim
> "wystepie" ja bym od nich niczego nie kupil...
>

Ja bym też nie kupił, ale tylko dlatego, że mnie nie stać. Drogo mają.

Wypowiedzi miały zróżnicowany ton i osobiśnie nie ważyłbym się
wyciągać z nich jakichkolwiek wniosków. Zresztą: w końcu klient
dostał naprawioną klawiaturę, a nie sądzę, by wszędzie
przyjęli zniszczoną mechanicznie. Równie dobrze można tłuc
w klawisze młotkiem i gdy któryś wysiądzie pieklić się na
ludzi w serwisie. Różnica ilościowa (czas).

-- 
--------------------------------------------------------------
            Łukasz Rewerenda - lrew_at_friko2.onet.pl 
                 Codziennie coś sobie podaruj!


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:36:25 MET DST