Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 20:09:13 MET


karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>> A niby dlaczego to kupujac klawiature i majac ja na gwarancji nie moge grac
>> w Dooma ??? Jak gram to gwarancja traci waznosc??? A jak ja naprzyklad
>> bardzo mocno wciskam spacje (co jest faktem) to tez byscie mi jej nie

>Jesli spacje polamiesz grajac w dooma to raczej na naprawde gwarancyjna
>bym nie liczyl. Podobnie w przypadku nabialu w srodku ;) Zwyczajnie KLIENT
>zawinil, a dodatkowo Optimus zachowal sie nieelegancko, a pozniej oboje
>nieelegancko sie na newsach obrzucaja blotem, a cala sprawa tak naprawde
>nikogo nie obchodzi.

Jak najbardziej obchodzi - potencjalnych klientow firmy. Po takim
"wystepie" ja bym od nich niczego nie kupil...

A.L.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:36:22 MET DST