Re: V.35,G.703 itp.

Autor: N N (chudy_at_geocities.com)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 00:19:38 MET

Wed, 03 Dec 97 16:42:30 +0100, "rafamiga_at_polbox.pl" pisal:

> Picorouter? Karta V.35?
Ale picorouter zostal oprotestowany :-) A o namiar na jakas karte V.35
nie moge sie doprosic...

> Spróbuj sprzedać znajdujące się tam informacje, nie hasła do nich. 8^)
Ok. szukam kupca :-))

> Ale czy ta ziemia ma certyfikat MS? 8^)
Mozna by wszystkie certyfikaty MS polozyc na ziemie i dobrze
wdeptac... Przynajmniej byloby cos pozytecznego z tych papierow :-)

Pawel