V.35,G.703 itp.

Autor: rafamiga_at_polbox.pl
Data: Wed 03 Dec 1997 - 16:42:30 MET

* (PL.COMP.PECET, Wed Dec 03 1997) N N -> All:

 NN> Tu tez przyznaje Ci racje, ale nie zawsze pracuje sie w najlepszych
 NN> warunkach, a juz praca dla firmy panstwowej to temat na calkiem
 NN> odrebna dyskusje...

        Nic mi nie mów. Tzn. znam firmy jak najbardziej państwowe, gdzie
sprzętu pod dostatkiem i na szkolenia wysyłają co drugi dzień... 8^)

 NN> Tylko ja nie moge sie doprosic o podanie jakiejs konkretnej propozycji
 NN> - czegos miedzy komputerem a modemem 2Mb.

        Picorouter? Karta V.35?

 NN> polskich firm w branzy motoryzacyjnej - tylko nikt ich nie chce
 NN> odemnie kupic :-))

        Spróbuj sprzedać znajdujące się tam informacje, nie hasła do nich. 8^)

 NN> Mam sie obrazic, wyzwac na ubita ziemie czy co :-))

        Ale czy ta ziemia ma certyfikat MS? 8^)

* rafal wiosna * Bastard Operator From Polbox * free.polbox.pl administrator *