Re: modemy 56k

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Wed 03 Dec 1997 - 23:53:02 MET

1 Dec 1997 21:19:16 GMT, lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis)
piszesz:

>W ramach walki x2/56flex, zobaczcie co ostatnio pisze USR [a raczej 3COM]:
>
>* All x2 products are capable of 56 Kbps downloads; however, due
>to FCC rules which restrict power output
>of service providers' modems, current download speeds are
>limited to 53 Kbps. Actual speeds may vary
>depending on line conditions.

Moze w tym jest jakis sens, ale dla mnie to wyjasnienie brzmi
smiesznie. Przeciez provider znajduje sie z jednej strony centrali i
nadaje cyfrowo, a odbiorca z drugiej i odbiera analogowo. Na laczu
providera moc sygnalu nie ma wiele wspolnego z bitami ktore wysyla, a
na laczu abonenta moc reguluje centrala.

Przez analogie FCC mogloby zakazac krzyczec do telefonu ze wzgledu na
moc pompowana w linie przez krzyczacego.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)