Re: Nie warto kupowac Intela TX

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Wed 03 Dec 1997 - 23:53:01 MET

01 Dec 1997 16:31:55 +0100, Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl>
piszesz:

>Tak piszesz jakby w ogole istnialy stare kosci Intela.

Dla mnie chipsety Intela do Pentium typu Mercury, Neptun, Triton FX,
VX to juz stare kosci, HX jest podobno wycofany z produkcji wiec chyba
tez mozna powiedziec ze jest stary i pozostaje tylko TX, ktory moze
troche jeszcze potrwa jako chipset do notebookow.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)