Re: podkrecania proca - takie tam

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Wed 03 Dec 1997 - 23:53:02 MET

Mon, 01 Dec 1997 16:57:54 +0100, Ireneusz Brejer <iron_at_friko.onet.pl>
piszesz:

>vibra cos jakis czas mi strajkuje. wydaje sie to byc niemozliwe
>bo przeciez zmiana z 66 na 83 nie tyczy w zadnym razie isa.

Dlaczego nie dotyczy? Masz mozliwosc sterowania zegarem ISA? Bo jezeli
wszystko jest synchroniczne, to ISA ma zegar PCI/4 i w rezultacie
podkrecasz na 10,4MHz. To wlasciwie nie jest az tak duzo i karty
powinny chodzic, ale nie kazda musi dobrze dzialac.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)