Re: Nie warto kupowac Intela TX

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Wed 03 Dec 1997 - 22:11:03 MET

3 Dec 1997 15:48:27 +0100, M.Borkowski_at_elka.pw.edu.pl (Mariusz Artur
Borkowski) piszesz:

>Co konkretnie dzieje sie po podlaczeniu niekompatybilnego Seagate do
>kontrolera na 430TX ? Czy mozna tylko utracic dane czy tez grozi
>to fizycznym uszkodzeniem dysku? Jak duze moga byc ewentualne straty
>w danych (cala powierzchnia nosnika czy moze tylko pierwsze sektory) ?

Juz nie pamietam dokladnie, jakie bledy ludzie zglaszali (mozna
poszukac w starych listach), ale to chyba przeklamania softwarowe.
Straty trudno ocenic. O ile cena dysku jest znana, to jego zawartosc
moze byc rozna i wycena zmarnowanego czasu tez.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)