Re: Nie warto kupowac Intela TX

Autor: Mariusz Artur Borkowski (M.Borkowski_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 03 Dec 1997 - 15:44:05 MET

> Gdybys mial dysk Seagate, to istnieje duza szansa, ze z powodu tych 3.3V
> utracisz swoje dane. Napiecie miesci sie w standardzie, ale sprawia klopoty.
> Dlatego uwazam je za wade chipsetu, ktora zreszta zniknie niedlugo, bo nowe
> dyski i karty sa juz dostosowane.

Co konkretnie dzieje sie po podlaczeniu niekompatybilnego Seagate do
kontrolera na 430TX ? Czy mozna tylko utracic dane czy tez grozi
to fizycznym uszkodzeniem dysku? Jak duze moga byc ewentualne straty
w danych (cala powierzchnia nosnika czy moze tylko pierwsze sektory) ?

--
                                           Mariusz Borkowski
                              mailto:mborkows_at_elka.pw.edu.pl