Re: Nie warto kupowac Intela TX

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Mon 01 Dec 1997 - 12:58:08 MET

Piotr Traczykowski wrote in message <65tqml$t31$1_at_www.man.torun.pl>...
>Co ma 3.3 volta na szynie do wydajnosci ? Chyba im mniej tym lepiej, mniej
>sie grzeje. Co do Alladina to slyszlem ze to beznadzieja nawet w porownaniu
>do VX, a co do ALI to mam zle doswiadczenia z 486.

Gdybys mial dysk Seagate, to istnieje duza szansa, ze z powodu tych 3.3V
utracisz swoje dane. Napiecie miesci sie w standardzie, ale sprawia klopoty.
Dlatego uwazam je za wade chipsetu, ktora zreszta zniknie niedlugo, bo nowe
dyski i karty sa juz dostosowane.

Jezeli mowimy o Aladdine, to wlasciwym, polecanym przeze mnie chipsetem jest
ALI Aladdin 4+. Oczywiscie stare kosci ALI mozna porownywac do starych kosci
Intela, ale nie o to mi chodzi.

Pozdrowienia
Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu)