polaczeni szeregowo

Autor: Poplawski Tomasz (tplasp_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 03 Dec 1997 - 15:08:57 MET

Cze!
Mam w pracy 2 komp. polaczone przy pomocy kabelka przez gniazda
szeregowe. Sieciowo byc nie moga bo hub otworow w hubie nie starcza :))
a drukowac jakos trzeba. W zwiazku z tym mam pytania:
Czy i jak mozna transfer przez com-y przyspieszyc?
Do czego sluza zenskie piny na karcie sieciowej (3com etherlink ISA) i
czy przypadkiem nie mozna 2 komp. polaczyc miedzy soba poprzez te
zlacza?
Tplas

--
                      Poplawski Tomasz