Jeszcze raz Pascal

Autor: Janek (rj167250_at_zodiac2.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 03 Dec 1997 - 09:15:33 MET

Witam !
Chcialbym sie dowiedziec jak mozna zrobic cos
takiego w Pascalu zeby bylo cos takiego:
mam na ekranie tekst a potem wciskam jakis klawisz
(powiedzmy R ) i zostaje wyswietlony obrazek
bmp , pcx czy tez jpg.
Nie wiem jak zrobic zeby pascal wyswietlil ten
obrazek.
Jesli to mozliwe to chcialbym miec ten obrazek
w oknie na stronie z tekstem.
Czy ktos biegly w pascalu moglby poswiecic mi
chwile swego niewatpliwie cennego czasu i to
wyjasnic ?
Lub tez przyslac jakis przykladowy swoj programik ?
Z gory dziekuje.
Pozdrawiam.

                 Janek
* Radoslaw Jankowski *
* e-mail: rj167250_at_zodiac2.mimuw.edu.pl *