MP3 i problem laika

Autor: Grzegorz Łukasiewicz (Grzegorz.Lukasiewicz_at_cu2000.com.pl)
Data: Wed 03 Dec 1997 - 08:59:54 MET

Bardzo prosze o mala pomoc.
Zostalem zmuszony - czesciowo przez okolicznosci - do szybkiego
zrobienia z dwoch utworow audio zapisanych na plycie CDR w formacie CD
AUDIO plikow MP3.
Jako ze nigdy tego nie robilem - to nie wiem co jest co. Czlowiek ktory
normalnie to u nas robi musial wyjechac - powiedzial mi tylko ze
wszystko co potrzebne mam na dysku i ze mam pamietac o CRC i HQ - i juz
go nie bylo.
Na dysku znalazlem cos takiego :
1. l3enc - l3dec - dosyc stara wersja
2. DA2WAW
3.CDWORX

Probowale sie nimi "pobawic" ale CDWORX stwierdza ze nie wspolpracuje z
moim napedem CD, DA2CD wogole nie chce nic stwierdzic - nie dziala -
bardzo prwadopodobne ze cos zle robie, a l3enc jak sie dowiedzialem
sluzy juz do kompresji waw na mp3.
I jeszcze jedno - na tym stanowisku jest nagrywarka SCSII - byc moze to
ona powinna odczytac sciezke CD AUDIO ??? W DA2WAW widzialem takie
switch'e ale cos poknocilem. A moze wystarczy po prostu nagrywarka
"sciagnac" track audio i zmienic mu rozszerzenie na waw - czy taki plik
po sciagnieciu na HDD jest zapisany w formacie waw mimo ze ma nazwe np.
DISCTRACK.001 ?
I oststnie pytanie - jak nastepnie zakodowac waw'a tak aby uzyskac jak
najlepsza jakosc i utwor bez bledow ( czas kodowania sie nie liczy ) ?
Przepraszam za chaos w zadawaniu pytan, ale BARDZO mi zalezy na
pospiechu - musze to dzisiaj zrobic - jak sie nie uda lub cos sknoce to
mi chyba ...... oberwa !!!

Jeszcze raz prosze o szybkosc i dziekuje za pomoc.

        Fluffy