Re: modemy 56k

Autor: slawek (sd000001_at_polbox.com)
Data: Tue 02 Dec 1997 - 22:27:02 MET

Andrzej Karpinski wrote in message ...

>Coz... FCC zazyczyla sobie by modemy dla providerow w USA nie dzialaly
>szybciej niz 53333. Ograniczenie te nie bedzie dotyczylo wersji
>narodowych, chyba ze lokalne wladze sobie zazycza zeby bylo inaczej by
>modem dopuscic do legalnej sprzedazy na terenie danego kraju. Modemy
>klientow beda pozwalaly na teoretyczne osiagniecie pelnych 56000. Tu tez
>uwaga, ze TE SAME restrykcje dotyczyly beda K56Flexa, chyba ze producenci
>beda olewali prawo amerykanskie a modemy beda klepac na jakims Tajwanie
>czy innej Malezji

Regulacje FCC dotycza wlacisowsci sygnalu w siecei telefonicznej.
Pochodza z czasow gdy nikomu nie snilo sie o 56K.
Nikt nie bedzie tego uzywal w USA bo to nielegalne i co sie z tym wiaze mozliwe jest skarzenie
uzytkownika przec chociazby firme telefoniczna.
Rzeczywiscei dotycza obu flavors tj i Kflex i X2 ja mam X2 i zwykle osiagam polaczenie na
48,000 co jak pisze USR mozna bylo relanie oczekiwac od tej technologii

Pozdrawiam.