Re: modemy 56k

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Tue 02 Dec 1997 - 09:45:20 MET

> * All x2 products are capable of 56 Kbps downloads; however, due to FCC
> rules which restrict power output of service providers' modems, current
> download speeds are limited to 53 Kbps. Actual speeds may vary depending
> on line conditions.

Coz... FCC zazyczyla sobie by modemy dla providerow w USA nie dzialaly
szybciej niz 53333. Ograniczenie te nie bedzie dotyczylo wersji
narodowych, chyba ze lokalne wladze sobie zazycza zeby bylo inaczej by
modem dopuscic do legalnej sprzedazy na terenie danego kraju. Modemy
klientow beda pozwalaly na teoretyczne osiagniecie pelnych 56000. Tu tez
uwaga, ze TE SAME restrykcje dotyczyly beda K56Flexa, chyba ze producenci
beda olewali prawo amerykanskie a modemy beda klepac na jakims Tajwanie
czy innej Malezji. Inna sprawa, ze w Polsce nie udalo mi sie uzyskac
wiecej niz "tylko" 50333. Mcl sie chwalil ze raz 53333 widzial ;> Wiec i
tak wychdzi z tego gadka o ziemniakach - bez sesnu i bez znaczenia :)

karpio