Re: Modem i minimalny procesor

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 02 Dec 1997 - 12:06:04 MET

On 1 Dec 1997 21:41:22 +0100, zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (R.Zylla) wrote:

[...]
> kodowanie/dekodowanie bedzie zajmowalo 150% czasu procesora.
> Byc moze mozna taki modem ustawic na mniejsza szybkosc transmisji
> wtedy niecalkowicie zatka to glowny procesor. Ale moze nie ?
> Te winmodemy sa wszystkie zdaje sie PnP.
> Nie jestem pewien bo jestem w tym zakresie tylko teoretykiem.
> Na szczescie.

Niestety mam nieprzyjemnosc niebycia teoretykiem w tym zakresie -
zapewne nic nie bedzie. nie ruszy z miejsca, zwlaszcza ze na ogol
programy sterujace tym badziewiem pisane sa na pentiuma i na 486 nie
pojda...
A co do mozy wymaganej - szybsze przegladanie naglowkow w Agencie
przewraca mi modem... czyli jak modem pracuje to juz komputerowi glowy
nie zawracac!

Darek

P.S. I mam problem natury moralnej - wcisnac to komus? W sumie nie
bardzo wypada...