Re: Polaczenie Amiga <-> Pecet

Autor: Arkadiusz Stanoszek - WT stud (astan_at_ultra.cto.us.edu.pl.spam.off)
Data: Mon 01 Dec 1997 - 13:33:49 MET

On 19-Lis-97, Lukasz Piotr Piwowarski wrote:
[cut]
> Moze wiec istnieje jakis program (DOS, WINDOWS) ktory pozwala na przesylanie
> strumienia danych. Nie chodzi mi o takie zeczy jak interlink (czy cos
takiego)
> ktory udostepnia zasoby (dyski, drukarki) poniewaz to ma byc polaczenie
> z Amiga - chodzi mi po prostu o transfer danych.

Najlepszy do transferu PC <-> Amiga jest pakiet PC2Amiga. Obsluguje
polaczenia po RS232 lub zlaczu drukarkowym (szybszy transfer), rozpoznaje
dlugie nazwy Win'95, od strony Amigi widziany jest jako dodatkowe
urzadzenie 'PC:' w ktorym jako podkatalogi widac poszczegolne napedy
peceta, mozna nawet drukowac z Amigi na drukarke podlaczona do peceta.
Niestety pewna wada jest to, ze obslugiwac go mozna tylko od strony Amigi,
ale mozna sie przyzwyczaic... Jest free, znalezc go mozna na dowolnym
pelnym archiwum Aminetu np.

ftp://wuarchive.wustl.edu/pub/aminet/comm/misc/PC2AM308.lha

Zajmuje 101kB. Szczerze polecam.

Booger.

--
 _____   _/      _/      _/ ______/   ____/  _   _/ bOOGER - trader in aBT!