Re: Jaka plyta z 83MHz?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 01 Dec 1997 - 21:37:27 MET

Pawel Sawka <sawka_at_lew.tu.koszalin.pl> napisał(a):

/>
/>
/>
/> > (Soft Menu)j est przydatne szczególnie jak chcesz podkręcać procki :)
/> > U mnie 83 MHz chodziło stabilnie nawet na zwykłych FPMach 70 ns , a
/> > obecnie chodzi na EDO 60 ns.
/>
/> Chyba nie zmieniasz procka czesciej niz raz na pol roku? Jesli chcesz codziennie
/> podkrecac procesor, to zgoda, SoftMenu jest bardzo potrzebne.

A jeśli chcę wybrać optymalne ustawienia ?
Jeśli chcę poeksperymentować czy podkręcenie na 83 MHz i spowolnienie
pamięci będzie wydajniejsze od podkręcenia na 75 MHz bez spowalnioania
pamięci ?
A jeśli mam grube palce i trudno mi manipulować tabunem zworek ? ;)

/> > Jaki sens ma kupowanie najdroższej płyty głównej i wsadzanie do niej
/> > pamięci noname ???
/> > Przecież system jest tak stabilny, jak jego najsłabszy, a nie
/> > najsilniejszy element ...
/>
/> A co jesli plyta chodzi stabilnie z bardzo tanimi pamieciami NoName - czy
/> oznacza to, ze jest ona "do bani" ? Pewnie, ze fajnie jest miec najdrozsze

Nie, to po prostu jest dziwne i świadczy o Twoim wielkim szczęciu ;)

/> rzeczy na swiecie, ale chyba takie chciejstwo nazywa sie snobizmem

Tak, ale kupowanie rzeczy dobrych, markowych i po rozsądnych cenach
nazywam roztropnością ;)))

/> Pawel Sawka