Re: V.35,G.703 itp.

Autor: N N (chudy_at_geocities.com)
Data: Mon 01 Dec 1997 - 01:31:26 MET

Sat, 29 Nov 97 14:26:00 +0100, "rafamiga_at_polbox.pl" pisal:

> Za darmo? A co, jestem samarytaninem? 200 PLN/h. 8^) Routing+fwall to
>tak z 2-3 godziny.
A ktos wczesniej pisal, ze 10 min. :-) Radzilbym sie podszkolic :-)))

Ale tak powaznie - w koncu jakas sensowna uwaga. Na konfiguracje 2-3h,
do tego dojdzie koszt komputera. Oczywiscie zaraz pojawia sie glosy,
ze LINUX to i na 386 pojdzie i jak sie poszpera to taki sprzet mozna
miec za darmo. Tylko szperanie to tez czas (200zl/h ?), a jak cos
padnie to zamiast wymienic w ramach gwarancji to znowu szperanie itp.
itd. Wiec moze okaze sie, ze w przypadku, kiedy laczy sie dwa
komputery (ew. male sieci) to na dluzsza mete okaze sie, ze zakup
taniego routera za 1000$ wychodzi jednak ekonomiczniej. Podlaczenie -
10 min. i dalej juz nic wiecej sie nie robi. A jak sie router zepsuje
to on ma 5 lat gwarancji i 24 h na wymiane na nowy.
Jak ktos ma czas na zabawe i checi, zeby czasami troche pogrzebac przy
konfiguracji to moze sobie takie 386 czy 486 z LINUXEM postawic. A jak
nie to szuka sie innych mozliwosci.
I naprawde prosze mi wierzyc, ze nie jestem przeciwnikiem LINUXA,
wrecz przeciwnie, w firmie wlasnie jego uzywam. Ale czasami wolalbym
cos prostszego ;-)

Pawel

p.s. w jednym z wczesniejszych listow wspomniales o kartach
sychronicznych z V.35 - masz na mysli jakas konkretna?