Re: Czy będzie ten abonament 120 zł mies. za i-net ????

Autor: Michal Rok (mrok_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 30 Nov 1997 - 23:16:20 MET

Andrzej Wasilewski wrote:

> Dzwoniłem kilka razy pod infolinię 0-800-20-811 ale nikt jak zwykle
> nie odbiera. Tam można było się dowiedzieć o usługach
> teleinformatycznych TPSA. Podobno od przyszłego roku ma być
> wprowadzony stały abonament 120 zł miesięcznie za numer 0202122. Czy
> ktoś może potwierdzić, lub zanegować tę plotkę ???
> Pozdrowienia !

Nie moge potwierdzic, ani zanegowac, ale pozwalam sobie wyrazic
powatpiewanie co do faktycznych mozliwosci uruchomienia takiej uslugi
przez tpsa. Nie wyobrazam sobie, zeby lokalne biura obslugi klienta byly
przygotowane do otwierania komukolwiek kont, ustawiania hasel itd. Z
tego co wiem nt. infrastruktury telepsa (chodzi mi o routery), to para
konto: ppp i haslo: ppp jest wbita "na stale" do access serwerow. Zeby
to zmienic musieliby postawic gdzies radiusa. Jesli bylby to jeden,
centralny, to np. zakladajac konto w szczecinie musialbys czekac, az
info dojdzie do wawy. Jesli natomiast byloby po jednym lokalnym, to
telepsowi trudno by bylo znalezc az tak wielu fachowcow od trzymania
przy zyciu nt-kow :). Co by bylo, gdybym kupil taki abonament i rozdawal
kolegom hasla jak popadnie? Skad telepies wzialby kilkaset nowych linii
modemowych w kazdym miescie? Przeciez taka usluga to nagly, bardzo duzy
wzrost zainteresowania, i tym samym jeszcze wieksze klopoty z
dodzwonieniem sie...

pozdrowionka

Michal

ps. poczekaj raczej na telewizje kablowa

--
 Michal Rok,  for PGP key & home page see http://www.waw.pdi.net/~mrok/