Re: czy slimy maja przyszlosc? :-)

Autor: Vizvary *senior* Istvan (vizys_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 29 Nov 1997 - 18:21:15 MET

Michal Martys napisał(a) w wiadomości: <65mje9$j81$2_at_fox.ds14.agh.edu.pl>...
>oto moj problem:
>Interesuje mnie , czy taka obodowa (z przejsciowka , ktora jest chyba
>czescia obudowy) zaistniala tylko w erze 386 , czy istnieja np.
>przejsciowki do takiej obudowy z PCI ???
>pozdrawiam
Jak narjbardziej istnieją, lecz jak sam zauważyłeś zwykle są częścią
obudowy, więc ciężko je zdobyć. Poza tym sama obudowa stara raczej nie
pozwala na montaż kart PCI. Możesz spróbować wepchnąć jakąś płytę główną z
PCI, ( np. Intel Ruby lub Monaco ) a do slotu rozszerzenia wstawić swoją
przejściówkę ISA. Powinnien pasować. Oczywiście kart rozszerzeń PCI nie
będzie można włożyć, lecz czasami to nie jest takie istotne. ( VGA jest PCI
bo na płycie )

Vizvary *senior* Istvan

vizys_at_priv.onet.pl