Re: Dobry modem

Autor: Marmot (marmot_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 29 Nov 1997 - 17:03:58 MET

> dobry modem za rozsadna cene to zoom 33.600 z programowym upgrade do 56K.
> Zoltrixy czasami dzialaja, a czasami nie za bardzo, instalowalem x sztuk
> zoltrixow i x sztuk zoom-ow. do zoom-a trzeba troche dolozyc (zl) ale
> warto!!! zoltrixy maja to do siebie, ze czesami w niektorych
> potrafia nie dzialac (plyta-procesor), trafialy mi sie tez fabrycznie
> nie mowiac juz o przewadze zoom-a w latwosci i szybkosci konfiguracji.
> Dlatego proponuje zoom-a, (roznica cenowa jest do przyjecia)

Eee, smecisz, ja mam modem za 150 zlotych i mi chodzi jak zloto, bo modem
kolego trzeba umiec skonfigurowac, jak dobrze skonfigurujesz dowolny modem
to ci bedzie dobrze chodzil, nie mowie o takich przypadkach gdy jest linia
b.zlej jakosci tylko o normalnych przecietnych liniach telefonicznych....

--
Hard(Soft)ware, MP3 http://friko.onet.pl/kr/marmot/ tel.0602-676183
SMS: +48601310316_at_text.plusgsm.pl E-MAIL: marmot_at_friko.onet.pl