czy slimy maja przyszlosc? :-)

Autor: Michal Martys (mafi_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 15:11:21 MET

oto moj problem:
Mam obudowe slimline , tam jest zasilacz 200W i troche miejsca :-)
(chwilow w srodku 386 sx). W takiej obudowie karty sa rownolegle do
plyty (do plyty [ISA] wchodzi taka przejsciowka , na ktorej sa 3 ISA
i po drugiej stronie 2 jakies takie krotkie ISA. Do tej przejsciowki
wchodza dopiero karty ).
Interesuje mnie , czy taka obodowa (z przejsciowka , ktora jest chyba
czescia obudowy) zaistniala tylko w erze 386 , czy istnieja np.
przejsciowki do takiej obudowy z PCI ???
pozdrawiam

--
                                /)_(\
    nastala era misiaka!       (/. .\)           misiak (b. fntk)