Re: Delegacja domeny podrzednej.

Autor: M.C.Mar (woloszyn_at_nospam.it.pl)
Data: Sat 29 Nov 1997 - 17:04:18 MET

On Sat, 29 Nov 1997, Zbigniew Lapinski wrote:

> Witam
> Mam pytanie w ktorym miejscu i w jakiej formie deleguje sie domene
> podrzedna.
> DNS to BIND (pod NT ale podobno jest kompatybilny z UNIX).

DNS (Domain Name Service) jest implementowana przez implementacje (tfuj co
za powtorzenie ;) BIND, czyli Berkeley Internet Name Domain i bron Boze
nie ma nic wpolnego z NT, nie powstal na NT a jego implementacja pod NT
zapewne jest "kompatybilna" z UNIX jak cala reszta tego systemu (cokolwiek
mialbay oznaczac kompatybilnosc z UNIX?!?)

P.S. Odpowiadajac do mnie uzywaj adresu z Reply-to.
M.C.Mar One OS to rule them all, One OS to find them, emsi_at_it.pl
          One OS to bring them all and in the darkness bind them
  System.err.print("No reply to: Microsoft Outlook Express 4.71.1008.3");