Re: Serwis OPTIMUSa

Autor: J3R$3Y (jerz_at_art.olsztyn.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 20:20:10 MET

Ja teraz z troche innej beczki. W euforii wczorajszego "zwycięstwa"
zignorowałem fakt, że puter nie bardzo chce się butować. Odpaliłem go
w końcu, a dzisiaj przerobiłem zagadnienie dokładniej. Nie chcę
popadać w manię prześladowczą, wszystko działało pięknie w serwisie
(sprawdzałem przecież), ale na już włączonym, (wcześniej klawiatura
"zniknęła" mi z oczu na dwie minutki). Nigdy wcześniej nie widziałem
czegoś takiego:
Po włączeniu zapalają sie wszystkie trzy diody, "bipanie" jakby jakiś
klawisz był wciśnięty, przy czym na początku wydaje kilka dodatkowych
pisków, rzadko i niższych. Wypięcie wtyczki urywa to bipanie, po
ponownym wpięciu jest już cicho i ciemno. Towarzyszy temu napis
"KB/Interface error"(nie "Keyboard error"!). teraz należy użyć
klawisza reset (power daje efekt j.w.) i czasem od razu, a czasem
później wszystko hula - ten post to żywy dowód. Czy ktoś może coś
poradzić? Będę wdzięczny.

   Pozdrowionka

      ˛ jerz_at_art.olsztyn.pl ˛
      ˛ ICQ 4956889 ˛
      ˛ Netscape RULEZ ˛

"Gdzie się podział niegdysiejszy Snowden ?"