SB32 PnP nie do konca PnP?

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 14:52:19 MET

Witam,

Mam w domu komputer, wyposazony w m.in. karte Sound Blaster 32 PnP oraz karte
grafiki Diamond Stealth 64 DRAM. W komputerze mam tylko w sloty wstawione karte
grafiki i karte dzwiekowa, a wiec tylko urzadzenia plug and play. Karta grafiki
chodzila na IRQ9. Potem wymienilem plyte glowna i procesor. Karta grafiki dalej
chodzila na IRQ9. Potem zaczalem na tej nowej plycie 'poprawiac' ustawienia w
BIOS. Wylaczylem IRQ3, 4 14 i 15 jako zarezerwowane dla ISA i bylo ciagle w
porzadku. Potem przelaczylem w BIOS opcje: 'PnP OS' na Yes, no bo mam WIN95 i
wtedy karta grafiki przeniosla sie z IRQ9 na IRQ10. Sterownik dysku umieszczony
na karcie dzwiekowej zglosil konflikt pod win95 ze on tez chodzi na IRQ10 i
proponowal zmienic w systemie recznie. No i wlasnie recznie tego tez NIE mozna
zmienic, przynajmniej tak upiera sie WIN95. Czyzby wiec to IRQ10 bylo
przypisane dla sterownika dysku na SB32 tak na amen?

Kazek