Re: zip+win95osr

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sat 29 Nov 1997 - 00:45:00 MET

On Thu, 27 Nov 1997 14:26:47 +0100, "Radosław Sokół"
<rsokol_at_iname.com> wrote:

>Raczej kolejna próba potwierdzająca nieumiejętność skonfigurowania
>procesorów AMD ;)))))

O kurcze - to sam procesor mozna konfigurowac ? Ma jakies zworki ?
;))))

> I kolejny dowód na beznadziejność Win95.
>Jeszcze nigdy nie miałem problemów z AMDkami. W tej chwili mam
>K5 i K6, oba pod Windows NT, i działają rewelacyjnie.

Zapusc sobie EF2000 na 3Dfx'a - zdziwisz sie :]

Moj kumpel ma K6-200 /sprzedalem mu w wakacje swoj/ - musial juz
sciagac 3 /slownie trzy/ pacze na gierki zeby poprawnie funkconowaly -
tylko nie pisz bleeee, gierki.... . Ten produkt mial byc na 100%
zgodny z Intelem, wiec i w w95, linuxem, jakimkolwiekinnymsystemem, i
gierkami powinien chodzic tak samo jak intel.

Jest jeszcze kwestia badziewnego FPU, ale ten temat przerabialismy
50000000 razy ;))

ale zdaje sie, ze piszemy nie na temat...

e-mail: bnagorny_at_kk.kalisz.pl
fido: 2:482/42.14