Re: Problem z WINGROOVE

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sat 29 Nov 1997 - 00:44:59 MET

On 28 Nov 1997 11:44:02 +0100, ewing_at_kki.net.pl (Adam Czemko) wrote:

> Mam pytanie. Czy slyszal ktos o programie WINGROOVE? Moja szesnastka
> gra z nim tak ze poprostu zrywa kask!!! Ale niestety mam z nim powazny
> problem. Juz pare razy musialem przez niego przeinstalowac WIN95.
> Wszytko jest cacy az tu nagle przestaje pieknie grac! Gdy go odpalam

O ile pamietam to jest program shareware i po jakims czasie byc moze
przestaje dzialac ??? Trzeba by zaplacic autorowi albo... jakis maly
kraczek ;)

> wypisyje mi jakis bzdury typu "Failed to load module". Program jest
> zajebisty,ale to srednia przyjemnosc instalowac poraz n-ty winde.
> BLAGAM POMOZCIE!!!

Tak naprawde to jest jedna rada /niestety/ - kup sobie jakis modul WT,
albo od razu AWE32/64 - zareczam - dzwiek bedzie ladniejszy a i
procesor _sporo_ odciazony !

e-mail: bnagorny_at_kk.kalisz.pl
fido: 2:482/42.14