Re: Problem z WINGROOVE

Autor: Adam Czemko (ewing_at_kki.net.pl)
Data: Sat 29 Nov 1997 - 10:21:21 MET

Bartek Nagorny wrote:

> O ile pamietam to jest program shareware i po jakims czasie byc moze
> przestaje dzialac ??? Trzeba by zaplacic autorowi albo... jakis maly
> kraczek ;)

Wlasnie o dziwo program jest zarejestrowany. Co prawda za pomaca tego
"malego kraczka" :))) , ale jest.

> Tak naprawde to jest jedna rada /niestety/ - kup sobie jakis modul WT,
> albo od razu AWE32/64 - zareczam - dzwiek bedzie ladniejszy a i
> procesor _sporo_ odciazony !

 Nie watpie ze dzwiek bylby ladniejszy, ale niestety na modul lub AWE
nie mam kasy. Jak narazie bede sie musial pomeczyc jeszcze troche z moja
szesnastka. Chociaz WINGROOVE otwiera przede mna nowe mozliwosci.
Gdyby tylko jeszcze chcial dobrze chodzic. Ale mysle, ze ktos pomoze mi
dojsc z nim do ladu.