Re: atrament do Epsona 600

Autor: Wojciech Cieluch (eltech_at_si.onet.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 23:46:06 MET

Bardzo odradzam używanie wszelkiego rodzaju nie oryginalnych atramentów
do drukarek Epson . Powoduje to awarię głowicy i związane z tym koszty
co z reguły doprowadza do kupna nowej drukarki . Temat znam z autopsji
bo czyniłem jak to się mówi pozorne oszczędności używając innych niż
oryginalne atramenty , skończyło to się zakupem nowej drukarki . Co się
tyczy niby oryginalnego atramentu Epson za 20 zł. to jest niemożliwe .
Nowy oryginalny atrament czarny do Epson Stylus 600 o symbolu S020093
kosztuje w detalu około 90 zł. a oryginalny atrament kolorowy do Epson
Stylus 600 o symbolu S020089 kosztuje w detalu około 115 zł. i
wszelkiego rodzaju okazie są wielce podejrzane

Wojciech Cieluch
eltech_at_si.onet.pl
cieluch_at_polbox.com
P_at_WEL napisał(a) w wiadomości: <65lcjl$ffq$1_at_newsfeed.onet.pl>...