Re: V.35,G.703 itp.

Autor: N N (chudy_at_geocities.com)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 23:38:14 MET

28 Nov 1997 16:42:17 GMT, Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> pisal:

>Zbyt banalne? Nie, skądże. A dlaczego opłaca się użyc Linux'a sam
>zrozumiesz, gdy zajdzie potrzeba np. selektywnego traktowania
>adresów, udostępnienia wejścia i PPP przez modem...
Nie ma takich potrzeb i nie bedzie.

Najwyrazniej odbiegamy od tematu. Jest pewnie jeszcze mnostwo innych
powodow, kiedy warto uzywac LINUXA, ale czasami nie warto - bo to jest
wyrazny przerost formy nad trescia. Ale to tylko moja opinia i niech
zaden linuxowiec nie poczuje sie dotkniety...

Pawel