atrament do Epsona 600

Autor: P_at_WEL
Data: Fri 28 Nov 1997 - 04:06:35 MET

Właśnie skończył mi sie czarny atrament w mojej drukareczce Epson 600 więc
trzeba było wymienić (najpierw zaskoczyła mnie cena atarmentu bo tylko 20zł,
zapewniam, że oryginalny), po wymianie zżerała mnie ciekawość jak to wtgląda
w środku ten pojemnik po otwarciu moim oczom ukazała się gąbka nasaczona juz
resztka atramentu, zawsze myśałem, że poprostu jest tam tylko płyn. Tak więc
czy prubował może ktoś samodzielnie nasączyć tą gąbke i spowrotem włożyć
cartridg do drukarki?
P_at_WEL
koRnac_at_su.onet.pl
www.kki.net.pl/koRnac