Re: I-net poprzez sieć energetyczną

Autor: Gafek (gafek_at_supermedia.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 23:15:14 MET

On Mon, 24 Nov 1997 19:37:35 GMT, wasil_at_friko.onet.pl (Andrzej Wasilewski)
wrote:

>W którymś z Computer Wordów wyczytałem, że w Anglii prowadzone są
>doświadczenia z emisją i-netu w sieci energetycznej. Wydaje mi się to
>prawie niemożliwe.Ktoś zna więcej szczegółów ?
>Może będzie w Plsce ;-)
>
>wasil_at_friko.onet.pl

Niedawno oglądałem na Computer Channel (codzienie od 18-20) reportaz z firmy
,która oferuje takie usługi na zachodzie - sciślej w USA.Postawiono dwa komputer
obok siebie i w tym samym czasie kazano załadować jakąś stronę.Jeden korzystał z
najszybszego łącza ISDN ,drugi z nowej generacji łącza po linii
energetycznej.Prędkość uzyskiwana w tym drugim przypadku była ponad 10 krotnie
większa od podobno szybkiego ISDN.Potem goście tłumaczyli szczegóły techniczne
pokazywali "pudełka" ,które trzeba zamontować przy liczniku i tak dalej ,i tak
dalej....Nie mówiono nic o cenie , ale to i tak nie ważne skoro u nas na coś
takiego nie ma co liczyć.

Pozdrawiam ! Andrzej Gorzela

gafek_at_supermedia.pl
gafek_at_kki.net.pl