modem i directx gryzą się - pomocy

Autor: icm (sates_at_kki.net.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 20:15:32 MET

Witam.
Problem wspomniany w temacie mam już od dawna, ale mi nie przeszkadzał.
Objawia się tym, że po instalacji directx (obecnie 5.0PL) nie mogę
używać modemu - zamiast "kręcenia numeru" pojawia się komunikat, że:
"Modem używany jest przez inne połączenie programu Dial Up Net... lub
przez inny program". Żadnego innego programu wykorzystującego modem nie
używam.
Po wymianie rejestru na ten, który był przed instalacją directx'a - modem
działa, ale nie działa to, co chciało tego directx'a. I tak kółko się
zamyka.
Mam modem Brightcom 33.6 wewnętrzny (kiedyś też się gryzł... ale z
myszą - to zostało opanowane przez serwis - przeniesiono mysz na com 2, a
modem na com 4).

Czy ktoś potrafi mi pomóc?

Jerzy Saternus sates_at_kki.net.pl