Re: modem i directx gryzą się - pomocy

Autor: Tomek (tomi_at_ispid.com.pl)
Data: Sat 29 Nov 1997 - 14:46:44 MET

Sprawa wydaje sie prosta do rozwiazania: mianowicie z directx jest
taki blad, ze przepisuje biblioteki przy instalacji bez weryfikacji
tego, co bylo wczesniej.
W zwiazku z tym
1. odinstaluj stara wesje directx (wraz ze smieciami, ktore zostawia)
2. zainstaluj nowa wersje
3. zainstaluj modem (dopiero wtedy)

Powinno zadzialac.