Re: Jak podlaczyc dysk z laptopa do stacjonarnego PC?

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 17:28:00 MET

> Czy jest to możliwe? Jakieś przejściówki?
> Mam cos takiego i nie wiem jak to zrobić.
> Za każdą radę serdeczne dzięki !

Jesli masz mozliwosc pojcia na jakas gielde komputerowa to nie powinno byc
problemu z kupieniem takiej przejsciowki od... Amigi. W obudowach Amigi
(chyba 1200 i 600 ale nie wiem dokladnie bo nie mam zbyt wielkiego pojecia o
tym sprzecie) przewidzino podlaczenie dysku 2.5" choc miesci sie tam dysk
3.5" wiec potrzebna byla tylko przejsciowka a ze Polak potrafi...
Sam tak zrobilem jak musialem przewalic cos ze starego dysku 2.5" na nowy i
najlatwiej (i najtaniej) wypadlo podlaczyc go do normalengo PC.

Piotrek