Re: USR 33600 + telepies - Pomocy!

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 19:38:22 MET

At 16:08 97-11-28 +0100, you wrote:
>Wszystkie modemy w tpsa pracujące na serwerach internetowych
>to Motorola o max prędkości transmisji 28800 Jesli ktoś próbuje
>łączyć się z takim modemem na większej prędkości to nic dziwnego
>ze TO nie chodzi.

  Chyba nie wszedzie. W Lodzi TPSA ma jakies modemy, z ktorymi
  ja sie lacze na szybkosci 33600.

Z tego co wiem chodz tu o jakiś układ tpsa + Motorola
>na podstawie którego tpsa swoje serwery wyposaża w jeden typ modemu.

  Jest to raczej rodzaj kombajnu zawierajacego kilkadziesiat
  modemow plus router.

>Ma to swoje złe strony (ograniczenie prędkości transmisji ) ale jest też
>dobra strona te modemy są naprawde doskonałe.

>Jacek Stachowicz
>E-mail: << jacekst_at_polbox.com >>
> Ludzie myślcie to nie boli

  Zalezy o czym sie mysli.
  Jesli o podwyzkach VATu na uslugi TPSA to jednak boli.

--
Romek