Re: Re:Caviarek

Autor: Zbigniew Gryglik (gabo_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 15:49:29 MET

sprawdz swojego caviara w innym komputerze (najlepiej z innym systemem
operacyjnym)
prawdopodobnie masz zbyt stary bios na plycie. :-) zawsze tak sie postepuje
jezeli jakis element podejrzanie chodzi, bo byc morze przyczyna lezy gdzie
indziej. Do caviarow juz przy 850 MB dawali dyskietke z DiskManagerem do
tworzenia partycji dyskowych.
Proponuje twoj caviarek podlaczyc do nowej plyty glownej z procesorem
INTELA 133-200 MHz i zalozyc partycje z win95 OSR2. jezeli DOS lub win95 to
podziel do na partycje, tak aby zadna nie byla wieksza niz 2400 MB. Jezeli
nie masz dostepu do sprzetu, przejdz sie do jakiejs firmy komputerowej i
popros o przetestowanie Twojego caviara. Warto, przeciez to 1GB :-). Jezeli
na HDD porobily sie logiczne bad sactory to proponuje uzyc programu
HardPrep (stary ale jary)

pozdrawiam

Zbigniew Gryglik
gabo_at_centernet.pl

VonReagan <von_at_reagan.easynet.co.uk> wrote in article
<3476F34B.591876DF_at_reagan.easynet.co.uk>...
: Tyle tu o WD Caviarze juz mowiono, ze leca na pysk jak liscie z drzew,
: bo podrabiane i co tam jeszcze kto wymysli. Ja mam od roku Caviara 3,5
: Gb i nie leci. Trzyma sie mocno, glosny jest jak Ursus i nawet moglbym
: go pochwalic gdyby nie to, ze nie mozna go wykozystac jako 3,5Gb. Daje z
: siebie 2,5Gb i ani grama wiecej, jesli sprobujesz to sforsowac bedzie
: mial write allocation error, ktory w konsekwencji zapisze ci date na tej
: czesci hardziela gdzie juz cos jest. Mozesz kombinowac z partycjami,
: walic rozne formaty, nie ma sposobu, zawsze przebije na te 2,5Gb. Na
: poczatku myslalem, ze to moze moj kontroler nie moze zobaczyc wiecej niz
: 2,5 Gb, ale kupilem sobie Seagate'a 3,5 i smiga jak przecinak bez
: wiekszych problemow. Caviar od samego biosu jest widziany jako 2,5 i
: koniec. A kupowany byl u autoryzowanego dealera w Londynie. Dla mnie
: sprawa jest prosta - przestanmy dyskutowac o przygodach z Caviarami a
: ograniczmy sie do cotygodniowego headeru na liscie NIE KUPUJ CAVIAROW.
: Bo to trabant 600 wsrod dwutaktow.
:
: