Re: MP3

Autor: Marcin Grenda (grenda_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 13:42:05 MET

Sorry, że się wtracam, ale zakładam, że macie karty dźwiękowe z
wejściem i wyjściem cyfrowym bo rozstrzeganie sporów o wyższość
jednego kompersoera nad drugim byłaby nie celowa, bo większość z nas
ma sound blastry dające duże szumy. (Nawet najnowszy ma je bardzo
słyszalne). Więc nie było by sensu porównywać.

<347f35e9.2122411_at_news.lublin.pl>...