Re: Problemy przy nagrywaniu plyt CD

Autor: Mariusz Kulik (kulik_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 23:27:12 MET

Hi !

Do obslugi NCR-a uzywam domyslnego sterownika Windowsa.
Wydaje mi sie ze rozwiazalem moje problemy.

Problem nr 1.
   Trzaski na sciezkach audio wystepowaly juz w plikach WAV. Po
zmniejszeniu predkosci odczytu z x4 na x1 pomoglo.

Problem nr 2.
  Zmienilem nosnik !
  Poprzednio nagrywalem na TDK (takie kolorowe opakowanie, kolega
powiedzial ze zrobione w ZSRR), teraz na Verbatimach, Yamahach itp i jest
OK .

Pozdrawiam
Mariusz Kulik
kulik_at_gdansk.sprint.pl

Konrad Zdziechowicz <konzed_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<01bcfb26$ac133440$20f574c3_at_zdzicho>...