Re: Intel TX kontra Seagate

Autor: Piotr Frejowski (PiotrF_at_polbox.com)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 22:35:19 MET

Witam

Przesyłam pełną listę (mam nadzieję że nitk się na mnie nie obrazi, ale to
pytanie się często powtarza)

Oto lista dysków Seagate NIE PRACUJĄCYCH POPRAWNIE z płytami
opartymi na chipsecie 430TX:

      ST31010A
      ST31277A - istnieje wersja przetestowana (z nalepką PIIX4 CHIPSET
TESTED)
      ST31720A - istnieje wersja przetestowana (z nalepką PIIX4 CHIPSET
TESTED)
      ST31721A
      ST32120A
      ST32531A - istnieje wersja przetestowana (z nalepką PIIX4 CHIPSET
TESTED)
      ST33220A
      ST33240A - istnieje wersja przetestowana (z nalepką PIIX4 CHIPSET
TESTED)
      ST34340A

Jeżeli dysk znajduje się na powyższej liście i nie jest oznaczony
zieloną nalepką PIIX4 CHIPSET TESTED, to nie działa od poprawnie.

CYTAT:
Niekompatybilność jest spowodowana napięciem 3,3V używanym przez chipset
TX,
do którego obsługi nie są przystosowane wymienione dyski.
KONIEC CYTATU

Dodatkwo podaję wykaz dysków PRZETESTOWANYCH i DZIAŁAJĄCYCH POPRAWNIE
(ze stajni Seagate'a):

      ST31012A
      ST31722A
      ST32122A
      ST33232A
      ST34342A

Jeszcze raz powtarzam: problemy występują tylko z podanymi wcześniej
dyskami NIE OZNACZONYMI ZIELONĄ NALEPKĄ "PIIX4 CHIPSET TESTED".

Maciek Wisznicki <bowi_at_priv.onet.pl> napisał(a) w artykule
<01bcfa9f$65c3b500$24fa74c3_at_ppp>...