Problem z WINGROOVE

Autor: Adam Czemko (ewing_at_kki.net.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 23:01:30 MET

Czesc ludziska!

Jestem nowy na tej liscie i wogole swierzy w sieci (modem mam od tyg).

Mam pytanie. Czy slyszal ktos o programie WINGROOVE? Moja szesnastka

gra z nim tak ze poprostu zrywa kask!!! Ale niestety mam z nim powazny

problem. Juz pare razy musialem przez niego przeinstalowac WIN95.

Wszytko jest cacy az tu nagle przestaje pieknie grac! Gdy go odpalam

wypisyje mi jakis bzdury typu "Failed to load module". Program jest

zajebisty,ale to srednia przyjemnosc instalowac poraz n-ty winde.

BLAGAM POMOZCIE!!!

PS. Bede niezmiernie wdzieczny! A szczegolnie moje uszy sluchajace tych

    nutek z glosnikow! :)))