Jaki monitor 17-calowy wybrac?

Autor: Michal Jaskolski (jj_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 22:22:15 MET

Zamierzam kupić 17-calowy monitor. Mogę na niego przeznaczyć max 2300
zł. Nie wiem jednak jakiej marki i jakiego typu monitor powinienem sobie
sprawić.
Pracuję pod Windows. W tej chwili głównie programuję (Delphi) oraz
projektuję serwisy WWW. CADami zajmować się nie będę, DTP - być może.
Zależy mi na ostrości obrazu przy odświeżaniu 85 Hz lub więcej w
rozdzielczości 1024x768. Monitor powinien spełniać standard TCO-92 albo
95, czyli jak wysyłać jak najmniej wrednego promieniowania.
Zastanawiałem się nad CTXem, ale nie wiem jaki model wybrać...
Myślałem też o Belinei. Czy macie jakieś sensowne propozycje?