Re: wirus w e-mail'u?

Autor: Dariusz Kotowicz (Darek_at_hermes.cpu-zeto.com.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 02:37:09 MET

Tomasz Kłoczko wrote:

> [...]
> listu będzie miał o Twoim mailerze mieszanš opinię.
>
> : We wczesnym okresie mojego internetowania pracowałem w trybie
> : terminalowym pod pinem i mnie już qrwica od tego brała.
>
> Jakbyœ nie używał "telneta inacze" czyli telneta rodem z M$ to byœ nie miał
> takich bolšczek.
>
> : Teraz mam komfort mimo tzw.mikrosyfu i netscapesyfu.
>
> Sam to wybrałeœ.
>
> kloczek
> --
> *Ludzie nie majš problemów, tylko sobie sami je stwarzajš*
> Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS *e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*

A uważasz że mam w domu używać Unixa ?

Cała moja wypowiedŸ zmierzała do pokazania,że dla przeciętnego
domowego usera najwygodniejszy jest M$ ze wszystkimi jego
wadami a raczej pomimo tych wad.

I nie tylko ja go wybrałem,przeleć się po nagłówkach postów
i jak masz zapał to zrób statystykę.

Pozdrówka,

--
 ____
|    \
|  _  \   ___   ___   ____ _  __ e-mail:Darek_at_client.cpu-zeto.com.pl
| |_)  ) / _ \ |  _ \| ___| |/ / e-mail/alternate/:darkoto_at_mp.pl
|     / |  _  || |_)/| __||   <  tel.0048 75  76 73 255
Dariusz Kotowicz,MD  Pediatric Surgeon  Jelenia Gora  Poland