Re: wirus w e-mail'u?

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 17:27:12 MET

Dariusz Kotowicz <Darek_at_client.cpu-zeto.com.pl> wrote:
[..]
: Jaki to jest normalny program pocztowy ?

: Czy pine jest normalny ? A Eudora ?

: W normalnej Eudorze otrzymujesz attachment np z dokumentem
: Worda / sš tacy co slš /,otwierasz attach.i ręka w nocniku :-)))

: Wydaje mi się że użyłes zbytniego uogólnienie i to z automatycznym
: złe=Microsoft.

A jest Eudora pod U*nixy ? :-) Jakoś nie pamiętam żeby Eudora od poczęątku
robiła coś innego w materii traktowania standardów od tego co robił
Eksploder (czyli olewała standardy, np. w przypadku polskich tekstów).
Jak widać szkapa posadzona na MS też ma dziedziczne naleciałości rodem z M$,
bo w Twoim liście są poskie litery w CePie po mimi poprawnego nagłowka listu.

: P.S.
: W nagłówkach widać że używam innego złego programu pocztowego
: pod złym systemem :-))),ale jest wygodny.

Zapomniałeś, doadć że program jest wygodny dla Ciebie. Odbiorca Twojego
listu będzie miał o Twoim mailerze mieszaną opinię.

: We wczesnym okresie mojego internetowania pracowałem w trybie
: terminalowym pod pinem i mnie już qrwica od tego brała.

Jakbyś nie używał "telneta inacze" czyli telneta rodem z M$ to byś nie miał
takich bolączek.

: Teraz mam komfort mimo tzw.mikrosyfu i netscapesyfu.

Sam to wybrałeś.

kloczek

Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS *e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*