Re: wirus w e-mail'u?

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 21:13:09 MET

Dariusz Kotowicz <Darek_at_client.cpu-zeto.com.pl> wrote:
[..]
: A uważasz że mam w domu używać Unixa ?

: Cała moja wypowiedź zmierzała do pokazania,że dla przeciętnego
: domowego usera najwygodniejszy jest M$ ze wszystkimi jego
: wadami a raczej pomimo tych wad.

Primo. Znajdź mi przeciętnego domowego juzera.

Secundo. U*nix do domu nadaje się tak samo dobrze jak do innych miejsc i nie
jest to w konkretnym wypadku uzależnione od miejsca tylko od wykształcenia
osoby potrzebującej korzystać z pewnych sirodków technicznych. Jeżeli ktoś w
pracy, na uczelni używa U*nixa to dlaczego ma nie mieć tego w domu ?

: I nie tylko ja go wybrałem,przeleć się po nagłówkach postów
: i jak masz zapał to zrób statystykę.

Twoja i ich strata. Powtórzę się, "nie jest głupotą nie wiedzieć, głupotą
jest nie chcieć wiedzieć". W tym wypadku głupotą jest to, że ktoś nie chce
wiedzieć, że istnieją inne systemy, które są tańsze i wygodniejsze w
obsłudze, i co najważniejsze .. stabilniejsze.

kloczek
PS. Zrób coś z mailerem, bo źle wysyła polskie znaki.

Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS *e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*