Re: Karty sieciowe ?

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 03:34:53 MET

On Wed, 26 Nov 1997 15:37:02 +0100, Pawel Idzi
<e029_at_ucku4.uck.pk.edu.pl> wrote:

>1. Jakie karty kupic, slyszalem ze dobre sa Geniusy, ale moze ktos cos
>innego kupil ostatnio za ok 100zl/szt. i tez jest zadowolony

 Moga byc nawet no_name byle byly zgodne z NE2000 to nie bedziesz mial
problemow.

>2. Czy jak kupowac to PCI?

 Czemu nie ? Nie jest to jednak konieczne ( osiagi sieci i tak nie
podskocza za bardzo ). Czasami moze byc z PCI klopot bo na takich sie
chetniej PnP wlacza co mnie osobiscie b. denerwuje.

>3. Jezeli ktos jest z Krakowa to czy na kr.gieldzie mozna kupic kable i
>terminatory? ile to kosztuje?

 Lepiej w sklepie ( a jak wiecej kabla to nawet w hurtowni ). W
Katowicach mozna dostac kabel ( cienki Ethernet ) po 0.7 pln,
terminatory po 2.5 pln ( najtaniej zwykle rezystory ale nie tak ladnie
:)

>4. Jakiego oprogramowania uzyc na poczatek, wystarcza Win95, czy lepiej
>zalatwic sobie od razu Lantactica, a jezeli Lanntastica to PL czy nie?

 Lantastica sobie odpusc, zwlaszcza jesli wszyscy maja G95 - w malej
sieci Windoza, o dziwo, sprawuje sie bez zarzutu.

Milego wiercenia dziur w scianach :)

milosz danielewski