Re: Serwis OPTIMUSa

Autor: gWoZDz (gwozdz_at_kki.net.pl)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 08:04:22 MET


> PS Czy oni aby na pewno majš prawo żšdać pieniędzy za nie
>zamawianš usługę?
>

Wg mnie nie!!!!
Sam pracuje w firmie komp. (na szczescie nie jest to "O") i u nas w
przypadkach oddania sprzetu do naprawy (nie tylko gwarancyjne)j o wszelkich
kosztach informuje sie telefonicznie po stwierdzeniu defektu. Jesli sie
zgadza, to jest OK, a jak nie to sie mu sprzet zwraca bez zmian :)))

Powiedz im wiec, zeby sie pocalowali w D, albo pokazali zamowienie uslugi,
bo skoro klaw. byla oddana do naprawy gwarancyjnej, to za taka sie chyba nie
pobiera pieniazkow.

P.S. A tak przy okazji - mozesz ich wysmiac - za te 45 zl to kupisz sobie
nowa klawiature :))))

Pozdrowionka

gWoZDz



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:34:18 MET DST