Re: Overclocking a Gravis

Autor: Marcin Nowak (cina_at_Leon.mat.uni.torun.pl)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 17:22:38 MET

Tomasz Krauze <tomk_at_novci2.ae.poznan.pl> wrote:
> Kumpel ma płytę Abit ar5 i gravisa, proc intel 166, matrox. Przy
> ustawieniu częst płyty na 83, komput chodzi jak złoto dopóki nie odpali
> się coś z muzyką (np.gry).
> Wtedy się wiesza (komputer, nie kumpel). Próbowaliśmy różne ustawienia
> biosu, ale nic z tego. Karta wychodzi z tych testów bez szwanku.
> Jak odłaczymy gravisa, wszystko jest ok.
> Tom.

U mnie ( gravis pnp pro, matrox, abit sm5) podobna sytuacja - komp. wiesza
sie przy wyzszych czestotliwosciach niz oryginalna (2.5x66 p classic) ale
tylko pod win95. W innych systemach chodzi ok.

      Marcin Nowak
email cina_at_mat.uni.torun.pl    ( www.mat.uni.torun.pl/~cina )
      baraka_at_infocomp.torun.pl